czwartek, 13 marca 2014

Liebster Award

Ach i och, aż mi się cieplutko na serduszku zrobiło, jak nas nominowała Caroline M.! Troszkę szok, bo blog dopiero się zaczął i zaledwie kilka na nim rozdziałów, no ale... i tak to jakoś tak inaczej się pisze, jak się wie, że ktoś nas docenia!

Co to jest LBA?
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,Dobrze Wykonaną Robotę". Jest przyznawana za dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia. (...) należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów (informujesz ich o tym) i zadajesz im 11 pytań. (...)

Zasady:
- nie możesz nominować osób, które cię nominowały;
- trzeba powiadomić nominowane osoby o tym wydarzeniu, podając link do swojego bloga.

Odpowiedzi:
  1. Skąd pomysł na takiego bloga?
    Cóż, na to pytanie odpowiem za nas wszystkie. To był pochmurny, październikowy poranek. Cztery dziewoje (my, autorki, muahaha) stały pod klasą i czekały na swoją co wtorkową edukację z języka francuskiego, ale okazało się, że lekcje zostały odwołane, a dziewczynki wysłano do biblioteki.
    Wszystkie cztery były świeżo po obejrzeniu serialu znanego powszechnie jako "Teen Wolf", ale od dawna były też fankami "The Vampire Diaries" i nadchodzącego jeszcze wtedy spin-offu "The Originals". I tak oto, siedząc z rana w bibliotece szkolnej, w ten pochmurny 22 października 2013 roku, wpadły na pewien pomysł: a co gdyby tak napisać razem opowiadanie?
    I w zaledwie godzinę powstał ogólny zapis historii. Tak oto się to wydarzyło. Huh, mamy nawet dokładną datę.
  2. Jakiego typu blogi lubisz odwiedzać?
    Hayley: Kocham tematykę fantastyczną. Wampiry, wilkołaki, to coś dla mnie. Szkoda tylko, że u nas w Polsce raczej mało osób ogląda te seriale, co ja - to też i blogów na ten wybrany temat jest mało. Ale moim największym uzależnieniem na blogach są "Igrzyska Śmierci" i wszelkie opowiadania na ten temat. KOCHAM Igrzyska. Jestem psychofanką.
    Kayle: Dobre? xD a tak serio no to z opowiadaniami, fanfic'ami, z tutorialami dotyczącymi ubrań i biżuterii, z poradnikami do programów...
    Deliah: Fantasy, romanse.
    Faith:  Fanfiction, fantasy, z pomysłem, o modzie, musi być coś co przykuje moją uwagę.
  3. Jakie książki czytujesz?
    Hayley: Jak powyżej - fantastykę głównie. Ale czasami kręcą mnie też kryminały.
    Kayle: Fantasy, kryminał, historyczne.
    Deliah: Fantasy, kryminał i "romanse".
    Faith: Fantasy, kryminał.
  4. Skąd czerpiesz najwięcej inspiracji?
    Hayley: Z życia! A jak! Moje życie to świetna komedia, horror, dramat - wszytko razem! Boom, szaka-laka boom-boom!
    Kayle: Bo ja wiem? Wyobraźnia, sny...?
    Deliah: Z książek, filmów i seriali.
    Faith: Ze swojej chorej głowy.
  5. Czym się interesujesz?
    Hayley: Wszystkim co się rusza i da się to tknąć patykiem. Na razie za to nie płacą, więc chodzę do szkoły. A tak na serio to pisaniem, muzyką... tym, co mi się spodoba ;)
    Kayle: Jestem skromnym sympatykiem kultury Japonii, nałogowym nerdem i gamerem x3
    Deliah: Mmm..... kuźwa... no..... muzyką, filmami i kulturą innych krajów.
    Faith: Fanficami, serialami, ... just fangirl, trochę mody, teatru, fotografii.
  6. Jakie masz marzenia, plany na przyszłość?
    Hayley: Chciałabym wydać książkę. A jak nie wydać książkę, to tłumaczyć książki. Albo śpiewać. Albo robić coś w obróbce filmów. Jest tak wiele możliwości...
    Kayle: CHCĘ ZOSTAĆ TŁUMACZEM ^w^ I CHOĆ RAZ W ŻYCIU ZWIEDZIĆ KRAJ KWITNĄCEJ WIŚNI ;D
    Deliah: Zdać maturę, dostać się na studia usamodzielnić się od rodziców i żyć szczęśliwie.
    Faith: Podróżować... nadal żyć.
  7. W jakich warunkach najbardziej lubisz pisać?
    Hayley: Jak mój mózg o trzeciej rano uzna, że ma wenę; trzeba wtedy kurdę wstać, włączyć komputer i pisać... ale lubię pisać na matematyce. I potem z niej nie zdaję, huh.
    Kayle: Jak jestem sama, z dobrą muzyką i kiedy wiem, że nie mam nic koniecznego do roboty, bez stresu.
    Deliah: Zależy od nastroju czasem w wyludnionym domu czasem o północy a zdarza się też w szkole xd
    Faith: Późnym wieczorkiem.
  8. Jakie jedno słowo najlepiej Cię wyraża? 
    Hayley: Emm... stuknięta-fangirl-idiotka-fajtłapa-nieogar to jedno słowo, no nie? Liczy się, no nie?
    Kayle: Hybryda.
    Deliah: Niewiadoma.
    Faith: Fangirl.
  9. Ulubiony gatunek muzyki, wykonawcy, zespoły?
    Hayley: Pff. Każą mi decydować, też mi coś. GURLS, WIDZICIE TO? KAŻĄ MI DECYDOWAĆ, śmiertelnicy jedni... myślicie, że macie nade mną władzę? TO WAM POWIEM, ŻE NIE MACIE. Słucham tego, co mi się spodoba. Kropka.
    Kayle: Gatunek: j-rock, j-pop, country, rock, a przede wszystkim soundtracki z filmów, seriali, gier tak ogólnie. Wykonawcy i zespoły: duuuużo tego ale ostatnio to najbardziej Lorde, Stereopony i Coldplay.
    Deliah: Rock alternatywny; Muse, Linkin Park, One Republic lub po prostu co wpadnie mi w ucho
    Faith: This is too much, wszystko co piękne dla moich uszu.
  10. Czego najbardziej nie lubisz w opowiadaniach na blogach?
    Hayley: Komentarzy typu: "fajny blog, wpadnij do mnie!". RZYGAĆ MI SIĘ CHCE, JAK COŚ TAKIEGO WIDZĘ.
    Kayle: hmm...tworzenia ich nie wiadomo ile i porzucanie ich. (Hayley: Kayle... czy to jest jakaś aluzja? Czy masz na myśli mnie?)
    Deliah: Lania wody i krótkich rozdziałów.
    Faith: Sielanki, robienie z tego mody na sukces.
  11. Wrażenie na temat mojego bloga, czy czytając krótki opis, przeglądając charakterystyki bohaterów zainteresowałbyś/zainteresowałabyś się nim i chciała przeczytać?
    Razem stwierdziłyśmy: TAK. GDYBYŚMY TYLKO MIAŁY TEN CHOLERNY CZAS. Niestety... pogoń za demonami i przystojnymi wilkołakami zabiera nam wiele czasu. Sorry.

Dobra! Pytania do naszych nominowanych!
  1. Ile masz lat?
  2. Jaka jest twoja ulubiona tematyka blogów?
  3. Jakie seriale lubisz oglądać?
  4. Jaka/jaki jesteś?
  5. Czym się interesujesz?
  6. Jakie są twoje ulubione filmy i książki? (można podać kilka tytułów)
  7. Jakie masz hobby?
  8. Czego najbardziej nie lubisz na blogach?
  9. Jakie JEDNO słowo najlepiej Cię opisuje?
  10. Co chciałabyś/chciałbyś robić w przyszłości?
  11. Co sądzisz o Hybrid Sisterhood?
Ponieważ nie czytamy wielu blogów razem, zanominujemy Wasze blogi, które pozostawiliście nam w komentarzach. Nominujemy:
(Zdaję sobie sprawę z tego, że jest mniej, niż 11, ale na więcej nas nie stać.)
Kiedy już odpowiecie na nominację, prosiłybyśmy o poinformowanie nas o tym w komentarzu. Chętnie się czegoś o Was dowiemy!
xoxo, Hybrydy.

1 komentarz:

  1. Odpowiedziałam na nominację, jeszcze raz dziękuję.
    http://my-world-is-your-name.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Theme by Luna